divendres, 22 de març del 2013

entrevista, CAP AL CICLE MITJA, I DESPRÈS... EL SUPERIOR?


1. Quan vas acabar l' ESO, que vas fer per arribar on ets ara?
  • "Primer vaig fer la prova d'accés de Grau Mitjà per si no tenia possibilitats d'entrar a la primera convocatòria. Com no vaig entrar a batxillerat, vaig poder entrar a la segona convocatòria".
2. Feies o fas pràctiques en alguna agència o en cursets?

  • "No faig cap tipus de pràctiques".

3. Quants anys vas estar estudiant o estudiaràs?



  • "De moment acabaré aquest Grau Mitjà, desprès vull fer un cicle de grau superior. Al finalitzar-lo no ho sé... però se que alguna cosa més estudiaré. No ho deixaré".

4. Saps si costa trobar feina del que vols ser deixant de banda l'economia?

  • "No ho sé si em costarà o no, però pel que estic veient hi ha poca gent que vulgui treballar del que vull fer jo".
5. Què has de fer per arribar a ser tota una experta? Tot és pràctica o també hi ha teoria?

  • "El que haig de fer primer de tot es estudiar,  i el que vull estudiar es molt més pràctic que teòric".


6. Abans de decantar-te en el que estàs fent, ja estaves segura de fer-ho?
  • "Estava més segura abans, volia fer el batxillerat".
7. Ara faries/estudiaries una altre cosa?
  • "No, no que va, no ho canviaria per res del món".
8. Quant et vas adonar de que t'agradava i et volies dedicar a l'àmbit artístic?
  • "Des de que era petita, ho tenia clar. Lo meu era l‘àmbit artístic".
9. Per què vas triar l'artístic i no un altre àmbit com per exemple social, científic,...?
  • Perquè sóc negada per les ciències, llengües i això que fan.
Entrevistada Ibel T.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada