divendres, 22 de març del 2013

entrevista, CAMÍ AL MÓN DEL DISSENY

Laura L.,
estudiant de Disseny Gràfic

1. Defineix l'art (personalment).
  • "L'art es una manera de veure i entendre el món en el qual els colors, els sentiments i emocions són el punt principal. Aquesta manera de veure el món, ens permet veure i sentir petits detalls que ens passen al nostre entorn. Això es pot veure de manera reflectida en la nostra societat, la qual aprecia l'art, sol tenir una ment més oberta en quant a les noves idees i la creativitat".


2. Tenies clar què estudiar? O t'hi vas arriscar? 
  • "Em vaig arriscar. No tenia res clar, però la idea d'estudiar Disseny Gràfic em va atreure, sobretot el munt de coses que podia arribar a fer". 
3. Què et va fer confirmar i animar-te a fer-ho? Perquè vas acabar decidint cursar Disseny Gràfic? 
  • "Vaig decidir fer el Grau Mitjà de Disseny Gràfic ja que a l'Elisava, on estudio, només es fan graus. Després està la universitat, i a demés vaig trobar que era l'opció més atractiva amb percepció de futur després dels estudis". 
4. Vas provar altres formacions, abans de començar a cursar Batxillerat Artístic? I quan vas acabar, després vas formar-te en altres coses (de diferents àmbits, i ambicions? 
  • "Vaig fer primer Batxillerat Humanístic però no em va agradar i no m'en vaig acabar de sortir, per falta de motivació. Després d'acabar el grau superior de disseny gràfic publicitari m'agradaria anar a l'universitat i continuar a la mateixa branca".
5. Quin és el teu recorregut com a estudiant? 
  • "Fins ara és: la ESO i el primer de Batxillerat Humanístic a IES Vil·la Romana, seguidament Cicle Formatiu de Grau Mitjà i curs pont, que es un curs preparatori per la prova d'accés al ICCIC Elisava, de Barcelona".
6. Vas tenir el recolzament dels teus familiars?  
  • "El suport familiar sempre l'he tingut".
7. En un passat vas tenir por de fracassar (per no poder entrar en el món laboral...), o no hi pensaves?  
  • "Sincerament por no en tinc. El que sí que tinc, són ganes i il·lusió de poder viure del que m'agrada.
Entrevistada Laura L.

(zoé)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada