divendres, 22 de març del 2013

entrevista, CAP AL BATXILLERAT ARTÍSTIC I MÉS

Blanca S., futur artista.
1. Quan et vas adonar que t'agradava l'art?
  • "Des de que era petita, sempre em fixava molt ens els quadres de casa, la musica que m'ensenyava el meu pare, tenia curiositat de preguntar-li a la meva avia quan hi hauria una exposició d'art, etc...".
2. Tenies clar el que volies fer? Si no es així, et vas estressar?
  • "No ho tenia clar, estava molt frustrada. Quan vaig acabar l' ESO em vaig posar a fer el científic perquè no sabia que fer, però tenia una amiga que feia l'artístic i em parlava molt be d'aquell batxillerat, aixi que vaig decidir anar a aquella escola i no m'arrepenteixo".
3. Has fet classes de pintura, cant, escultura, etc.? T'han donat sortida?
  • "Vaig fer dibuix, cant, baix i pintura, però a la que més hi he tret sortida ha sigut de dibuix".
4. Vas començar o fer algun altre batxillerat abans de fer l'artístic?
  • "Si, el científic".
5. En quantes classes de dibuix has estat apuntades?
  • "En dues, de dibuix i de pintura".
6. En aquesta època de crisi, quines sortides hi veus a tots aquests estudis?
  • "Si et vols dedicar a l'art, has d'espavilar-te bastant, perquè has de moure't i fer-te veure per tenir èxit. Fer exposicions, petites feines, que el teu nom surti en algun lloc, etc...".
7. A part d'aquest terme d'art, has tingut altres idees?
  • "Si. Psicologia, veterinària, medicina, sexologia, etc...".
8. Vas tenir por a fracassar en aquest àmbit?
  • "Molt, sempre, de fet encara la tinc. El mon de l'art es inestable, o triomfes o no triomfes, no saps mai quan t'arribara l'èxit o el fracàs".
9. T'arrepenteixes d'haver-ho escollit?
  • "No, gens. En tot cas m'arrepentiría de no haver-ho fet. Es la meva manera de ser, es el que sento, amb el que gaudeixo".

Entrevistada: Blanca S.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada