dijous, 21 de març del 2013

CARTA DE PRESENTACIÓN, MARÍA


CASTELLANO

María J. A.
661.894.022
La Garriga – 08530

Francisco Hernández Montoya

Apreciado Sr. Francisco Hernández:

Le hago llegar esta carta con la finalidad de informarle de mi interés hacia el puesto de trabajo publicado en la esquela del periódico La Vanguardia. Principalmente debo añadir mis 6 estudios de carrera de arte escénico y dramático, con nota media de ocho y nueve. Me considero una persona responsable, recomendada por el director de la empresa cinematográfica  Blanco y Negro”, en la cual trabajé para le musical Mama mía. Le adjunto mi Currículum Vitae.

Soy una persona altamente cualificada en arte escénico y dramático y estoy totalmente interesada en entrar a formar parte de su empresa, con la finalidad de aportar mis años de experiencia en arte dramático y escénico a los alumnos de teatro de su centro.

He sido ganadora del premio a la mejor actriz de España en el pasado año 2019, con la película “Caminant de la mà”, con lo cual me veo con suficientes fuerzas y motivación para trabajar en su empresa. Por este motivo, sugiero una entrevista personal con usted, con la finalidad de poder negociar mis posibilidades.

Un cordial saludo, y gracias por el tiempo que me ha dedicado.

M.J.A

25.10.2023

CATALÀ

María J. A.
661.894.022
La Garriga – 08530
Francisco Hernández Montoya

Benvolgut Sr Francisco Hernández:

Li faig arribar aquesta carta amb la finalitat d'informar del meu interès cap al lloc de treball publicat en l'esquela del diari La Vanguardia. Principalment he d'afegir els meus 6 estudis de carrera d'art escènic i dramàtic, amb nota mitjana de vuit – nou. Em considero una persona responsable, recomanada pel director de l'empresa cinematogràfica Blanc i Negre ", en la qual vaig treballar per el musical Mama meva. Li adjunto el meu Currículum Vitae.

Sóc una persona altament qualificada en art escènic i dramàtic i estic totalment interessada en entrar a formar part de la seva empresa, amb la finalitat d'aportar meus anys d'experiència en art dramàtic i escènic als alumnes de teatre del seu centre.

He estat guanyadora del premi a la millor actriu d'Espanya en el passat any 2019, amb la pel•lícula "Caminant de la mà", amb la qual cosa em veig amb prou forces i motivació per treballar a la seva empresa. Per aquest motiu, suggereixo una entrevista personal amb vostè, amb la finalitat de poder negociar les meves possibilitats.

Una cordial salutació, i gràcies pel temps que m'ha dedicat.

M.J.A

25.10.2023


ENGLISH


María J. A.
661.894.022
La Garriga – 08530
Francisco Hernández Montoya

Dear Mr. Francisco Hernandez:

I send you this letter to inform you about my interest for the post office that you publish in the news of the La Vanguardia  newspaper. Principally I add my six years of experience in dramatic art and scenic art with eight and nine average mark.   I considered myself a responsible person and recommended by the director of Blanco y Negro Company, where I worked of the Mama mía musical. I enclose my Curriculum.

I am a person highly qualified in scenic and dramatic art and I am very interest to form part in your company, in order to give my experience years in scenic drama to the theater students of your centre.

I win the award of the best actress in Spain in the year 2019, with the “Caminant de la mà” film.  For this reason I have motivation to work in your Company. I suggest a personal interview with you in order to negotiate my chances in your Company.

Thanks for the time you dedicate to me.

M.J.A

25.10.2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada